poniedziałek, 13 stycznia 2014

Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! + Aparat ortodontyczny (zwiastun) :)

Hej! Wiem, wiem... Długo mnie nie było... :( Święta, wolne i tak zleciało, ale już się melduję z nowym wpisem w Nowym 2014 Roku. Korzystając z okazji życzę wszystkim samych sukcesów i spełnienia najskrytszych marzeń. Chyba nie muszę wspominać, że święta dały mi w prezencie pare fałdek na brzuchu? Hihi, żartuję, troszkę może pofolgowałam, ale już wracam do normy. Przede wszystkim chodzę na siłownię, więc jakoś to wszystko zdążyłam już pogodzić. Ale chyba nie o tym będę mówić, bo nie ma sensu się czym chwalić :D A może żalić? Ach, nieważne. Dla mnie czas świąt do piękny, magiczny czas, to chwile spędzone z najbliższymi, czas spokoju i radości. Szkoda, że śniegu brakło, ale wszystkiego mieć nie można. Chociaż jak patrzę tak sobie przez okno, to  jakoś nie zapowiada się u nas sroga zima.
Co do bloga to zatęskniłam za pisaniem. Brakowało mi podzielenia się z Wami kolejnymi moimi wrażeniami, więc muszę Wam powiedzieć, że Nowy Rok rozpoczął się bardzo miło, ale też mocno intensywnie, szczególnie jeśli chodzi o naukę. Trochę wzlotów i upadków już zdążyłam przeżyć na uczelni, ale jak zwykle wszystko ma swój dobry koniec. :) Dziś na przykład był dla mnie ważny dzień, ale na szczęście już wszystko jest w porządku. Wiecie co... Czasem nazywam się pechowcem, ale gdy wszystko się dobrze kończy to od razu zmieniam zdanie :)
Dzisiejszy post to mały zalążek mojej historii noszenia aparatu (aparat będę nosić drugi raz w życiu - śmieszna historia, dla ciekawych kiedyś napiszę jak to się stało, że znów będę nosić :D). Więc, jako że jutro zakładam aparat to cyknęłam fotkę, aby pokazać Wam jak przebiega leczenie. Z góry przepraszam za jakość zdjęcia, ale robiłam je sama w sztucznym świetle :) Dlatego proszę o wyrozumiałość. :)

\



A co do koloru włosów mocno wyblakł :) Chyba szykuje się kolejne farbowanie, chociaż odrosty nie są mocno widoczne. Przemyślę tę sprawę.



W razie jakichkolwiek pytań - piszcie! :) Na pewno opublikuję wpis z wrażeniami po wizycie. :)
Postaram się tak szybko jak się da, ale w środę mam ważny egzamin, więc proszę o wyrozumiałość. Trzymajcie kciuki! :)

A teraz pytanie do Was!
Czy któraś z Was nosiła/nosi lub zamierza nosić aparat? Może macie jakieś doświadczenia związane z poprawą wyglądu Waszych zębów?

Pozdrawiam,
Ania




6 komentarzy:

  1. ja nosiłam chociaż nie miałam jakiejś strasznej wady, miałam dosyć mocno ściśnięte zęby i oprócz wystającej 3 to było ryzyko że bd się szybko psuły właśnie przez ten ścisk ;/ tak czy inaczej nie wspominam tego miło ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja noszę aparat również drugi raz, przez czystą moją głupotę no ale cóż, muszę przyznać że drugi raz jest mi o wiele łatwiej

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak święta to cudowny czas... Ale niestety bardzo szybko zlatują;p Też ostatnio nazywałam siebie pechowcem i nawet myślałam, że ciąży nade mną jakieś fatum, ale wszystko wróciło do normy;p
    Ja nosiłam stały aparat (taki będziesz nosić tak?;>) przez 15 miesięcy, nawet szybko zleciało, ludzi dobrze reagują na takie aparatki;D Na początku trochę bolało, usta, język i dziąsła;c Ale szybko ryjek się przyzwyczaja do blachy :)) W cale nie masz krzywych ząbków, pewnie długo nie będziesz musiała nosić :)) A czemu to będzie 2 raz? Ojej... Ale się rozpisałam...;p

    Mam jeszcze małą prośbę...Kochana mogłabym poklikać w linki pod moim postem o Sheinside?;> Próbuję nawiązać z nimi współpracę i bardzo mi na tym zależy... :)) Z góry dziękuję;***

    Buziaki;*
    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Co tu dużo mówić... onieśmielasz mnie! Wyglądasz fabularnie!
    Jak zwykle rewelacyjnie skomponowany post!
    Zawsze wiesz jak zwrócić na siebie moją uwagę :-*
    Ciągle muszę tu wracać po więcej :*

    U mnie pomysły na DIY fryzury – może i Ty znajdziesz coś dla siebie ? :-)


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique

    OdpowiedzUsuń
  5. nie nosiłam nigdy aparatu ;p. świetny blog ;)

    obserwuję i liczę na to samo
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poskytujeme liek na liečbu rôznych zdravotných problémov, pomocou liečivá, ktoré boli odovzdané, a zrno môže úplne vyliečiť ochorenie.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...