niedziela, 10 listopada 2013

Jesienny spacer


Jesień to nie tylko pochmurne i deszczowe dni, to również odpowiedni czas kontemplacji a także czas na dobrą książkę przy kubku gorącej herbaty. Ale jesień to dla mnie również wspólne spacery. Dziś, wykorzystując ładną pogodę wybrałam się do parku, ponieważ takie siedzenie w domu to nic produktywnego :) Przy okazji porobiłam wspólnie z moim chłopakiem kilka fotek i tak właśnie minęło nam popołudnie. Teraz usiadłam do komputera, a za chwilę czeka mnie mnóstwo roboty na uczelnię. Tyle mam do zrobienia a ja oczywiście myśląc, że jest taki długi weekend (raptem 3 dni) to spokojnieee mam sporo czasu. :) Ale ok, zaraz się zabieram do pracy, bo się już za bardzo rozleniwiłam. A weekend mija bezlitośnie. :) Czasem mam taki czas, że mogłabym robić wszystko, byleby nie to co należy. A że dzień coraz krótszy, to jedyne o czym człowiek marzy to o chwili relaksu. Zapewne nie tylko ja tak mam (mam nadzieję), ale to z czasem mija i wracam do normalności. :) 


Z moim Najdroższym Skarbem :)

Tak minęło moje przedpołudnie, nie nudziłam się w ogóle! Uwielbiam takie spacery a jesień w tym roku jest naprawdę piękna.

37 komentarzy:

  1. Urocze zdjęcia ! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    http://cammillie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, widać, że świetnie spędziłaś czas :) pozdrawiam i zapraszam ponownie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prawdę do siebie pasujecie!
    Mało komu to mówię, ale zdarzają się takie pary, które są idealne dla siebie :)

    Jesienny spacer z ukochaną osobą- i nie ma nic lepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Często to słyszymy a zdarza się czasem, że niektórzy myślą, że jesteśmy rodzeństwem :)
      Dokładnie, wspólne spacery to super frajda!
      Bardzo mi miło!

      Usuń
  4. dziękuję :) bardzo mi miło :)

    fajnie tu u Ciebie :) Zaobserwowałam Cię :) Zapraszam też częściej do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeden z najlepszych uroków jesieni to spacerowanie,zwłaszcza z towarzyszem :)
    śliczne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam jesieni nie lubię za bardzo. :)
    Łada z Was para. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie :) Co powiesz na wspólną obserwaję ?

    OdpowiedzUsuń
  8. ale urocza para :) ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie Wam razem!

    obserwujemy?
    http://mali-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ślicznie razem wyglądacie :) Taką słoneczną jesień to ja lubię :) Niestety, w niedziele właśnie było ładnie, a ja cały dzień spędziłam na zajęciach w szkole policealnej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję :) i współczuję, że nie mogłaś się nacieszyć taką pogodną jesienną niedzielą.. właśnie my stwierdziliśmy, że nie ma sensu siedzieć w domu a spacer to taka przyjemna opcja :)

      Usuń
  11. super wyglądacie:D
    zapraszam do mnie na nowego posta
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/ombre-heart.html
    ps. klikniesz w baner persunmall na moim blogu ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam spacery z moim lubym o każdej porze roku ;) Jeśli chodzi o uczelnie, u mnie zaprotestowały oczy! Jestem na etapie pisania pracy licencjackiej. Powinnam już ją oddać do sprawdzenia, ale oczy odmawiają mi posłuszeństwa i nie mogę dokończyć, a dwa, że się rozleniwiłam ;(
    Dodaje do obserwowanych i blogrolla. ;) do następnego!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rowniez dodaję! Ja wlasnie jestem na etapie wybranego tematu na licencjat i niedlugo sie zacznie :) Robi się ciekawie ;) A co się dzieje, ze oczy odmawiają Ci posłuszenstwa?
      Pozdrawiam!

      Usuń
  13. Super fotki! Zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania jeśli zechcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne fotki :)
    Z przyjemnością dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale jesteś śliczna i fotogeniczna! I oczywiście, jako maniaczka włosów, muszę powiedzieć, że zazdroszczę Ci takich kręconych włosków ;)
    Odwiedziłam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, ach to jeszcze nie jest ich prawdziwe oblicze, bo na tych zdjeciach moje fale są mocno wyszczotkowane moim nowym włosowym zakupem TT :) poza tym jeszcze długa droga przede mną, ale polubilam wlosomaniactwo, troszkę się wtajemniczam i ciagle próbuję/testuję. Jestem dobrej mysli :)

      Usuń
    2. Ojj skoro to nie wszystko na co stać Twoje włoski, to domyślam się, że masz burzę sprężynek :) Też tak myślę, więc życzę powodzenia :) Wciągniesz się to włosomaniactwo, znam ten stan :D

      Usuń
  16. Słodziutkie zdjęcia <3

    Obserwuje :)
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna z Ciebie dziewczyna i od razu mogę powiedzieć, że zazdroszczę Ci włosów! Moje niestety nie należą do gęstych, więc lubię patrzeć na takie włosy jak twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia. Też wybrałabym się na spacer, ale jestem chora. :/ http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. super! u mnie nowy
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/11/mottled-sweater.html

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia, jesteś bardzo piękna! :)
    pozdrawiam i z przyjemnością dodaję do obserwowanych :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award, jeśli masz ochotę wziąć udział to szczegóły znajdziesz na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. widzę że tylko ja ze swoim sercem siedzę cały czas w domku przed TV :D
    zazdroszczę Ci że Twój ukochany dał się przewietrzyć ! :D
    dodaję i zapraszam do siebie!
    http://teklowaspowiedzkosmetykowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękni i młodzi ;) Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  24. super blog :)) obserwuję . zapraszam do mnie jeśli masz ochotę . ~ sheinshide.blogspot.com . ty obserwujesz mnie ja ciebie :))))

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne zdjęcia!:)
    poklikałabyś u mnie w banner choies? z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Naprawdę śliczna z was parka:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja osobiscie nie przepadam za jesienią, ale muszę przyznać, że jest to dość owocny okres, ponieważ znacznie częściej sięgam po książki :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...