środa, 6 listopada 2013

Małe włosowe nabytki :)



Dziś mały zakupowy haul i kilka nabytków z Rossmanna i apteki. Do przetestowania zafundowałam sobie maskę z Ziaji - intensywne wygładzanie, skusiły mnie pozytywne recenzje na wizażu, więc zobaczymy jak to będzie. Poza tym już dawno o niej myślałam, na razie muszę powiedzieć, że pachnie bardzo przyjemnie, a dałam za nią 7,50 zł w aptece DOZ. Kupiłam również Drogocenny Olejek 3w1 brzoskwiniowy z Bielendy oraz tabletki Humavit. Od dziś zaczynam testowanie, więc recenzja pojawi się za jakiś miesiąc. Wcieram również odżywkę Jantar, więc spodziewam się, że skóra głowy trochę odżyje, włosy będą rosły zdrowe i lśniące oraz liczę, że skończy się problem z jesiennym wypadaniem, bo trochę zaczyna mnie to męczyć. Po lecie włosy mam w słabszej kondycji, wypada ich więcej niż zwykle, więc liczę bardzo na Jantar, bo obecnie jest na Jantar taki bum, że nawet jak zamawiałam w aptece odżywkę, to pan z apteki się śmiał, że "te kobity to ostatnio się na forach, wizażach czegoś naczytały i przychodzą po ten jantar jak opętane. Jak już wchodzi babeczka do apteki to co trzecia na pewno zamówi Jantar", także dobrze wiedzieć, że tak firmie się powodzi. :) Chociaż Jantar nie od dziś pomaga dziewczynom, więc nie wiem co się akurat stało, że nagle takie oszołomienie w damskim gronie. :)
Dalej muszę się pochwalić, że zamówiłam dziś (a właściwie mój chłopak zamówił mi) szczotkę Tangle Teezer. Dawno o niej marzyłam i powiedział, że mi kupi :) Oj, kochany jest :) Tak bardzo się cieszyłam, więc powiedziałam, że ok, w końcu niedługo nasza rocznica. :) Też mu sprawię jakiś ładny prezent, już mam nawet pomysł, ale ciii.. Także szczotkę TT zamówiłam na stronie Minti Shop, bo tam akurat jest przyzwoita cena. Na stronie producenta szczotki te są po 55 zł, a w Minti Shopie po 37, więc spora różnica. Myślę, że w piątek już ją dostanę, więc pochwalę się na blogu i napisze co nieco o pierwszych wrażeniach (puszącowłose mogą się uśmiechnąć, bo szczególnie chcę wybadać szczotkę pod względem włosów skłonnych do puszenia się) :) Już nie mogę się doczekać.
Chciałam jeszcze wspomnieć, że od niedawna olejuję włosy olejkiem Babydream fur Mama, tym różowym. Bardzo polubiły go moje włosy i myślę, że przerzucę się na niego, bo Alterra coraz droższa i chyba nie taka wspaniała jak Babydream. Zobaczymy jeszcze jak się sprawdzi dzisiejszy łup z Bielendy. :)
A teraz czas na testowanie :)

16 komentarzy:

  1. Ja mogę w 100% polecić wcierkę Jantar! :D Włosy po nim rosną jak szalone i mam pełno nowych baby hair..;)
    Początki w blogowaniu pewnie są trudne, ale damy radę! :D
    Obserwujemy? :)

    http://kappa-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie piszesz :D
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj znać, czy Humavit przynosi efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, chcę dać chociaż miesiąc tym tabletkom :) Zobaczymy jak będzie :)

      Usuń
  5. Uwielbiam blogi kosmetyczne, dlatego z pewnoscia bede zagladac : ))))))) !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tangle Teezer jest świetna! Od 4 lat nie czeszę się niczym innym. Mam nadzieję,że u Ciebie też się tak dobrze sprawdzi! ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj jest świetna :) w jeden dzień TT stała się moją włosową przyjaciółką :)

      Usuń
  7. Skrzyp i pokrzywa mnie zaciekawiło. Wcześniej brałam Belissę klasyczną i widziałam znaczącą poprawę z włosami i pazurkami. Ciekawe jak to u mnie by działało hmm.. W ogóle to ja też jestem z Łodzi Kochana!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super! Może się kiedyś poznamy :) A co robisz w Łodzi oprócz prowadzenia bloga? :)) Co do belissy na mnie podziałała tylko na paznokcie, trochę poprawiła ich stan, ale szukałam czegoś, żeby trochę włosy szybciej rosły, więc pomyślałam, że Humavit będzie dobrym rozwiązaniem. Od około miesiąca intensywnie odżywiam włosy i widzę, że rosną szybciej. Niebawem znów post o moim włosowym przedsięwzięciu (trochę opowiem o mojej pielęgnacji), więc zapraszam :)

      Usuń
  8. ciekawy blog, czekam na nowe posty :) dziekuje za obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolejny post, więc zapraszam :) może "zaobserwujesz" mnie? :))

      Usuń
  9. humavit testuję od wczoraj, ciekawe jak u nas obu się spisze:))

    OdpowiedzUsuń
  10. No zobaczymy, ale cos ostatnio wlosy mi bardziej wypadają, juz nie wiem jaka tego moze byc przyczyna...
    Biore dalej, mam nadzieje ze za ok. miesiac bedzie lepiej, bo jak nie to chyba kupie polecany przez wlosomaniaczki CP :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja brałam Humavit i byłam bardzo zadowolona zwłaszcza pod względem paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem, Humavit czy ci się sprawdzi. Czekam na opinię po jego zużyciu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie częściej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...